torsdag 22. januar 2009

Tid for gamle historier?

Vi har vinket far vel til 2008, "den gamle hora", men det er rart og horete på en uprostituert måte hvordan gamle historiene seler seg i havet av nå. – Ja, jeg husker godt alle jentene, Kroa og Klara Baggerød. Skummelt mye historie, sier Odd Karlsen mens han prater med Rigmor og Arne Lødeng: – Både Arne og jeg er oppvokst med fedre i marinen.
– De eldste forteller historier helt tilbake til krigen. Jeg treffer mange hyggelige mennesker på en tokt som dette, sier Larsen.

Jeg ser med dette fram til nyhetsbrevet fra norsk Form 16. februar, inntil da trives jeg godt med å høre bestillingsverket Inside the Taco!

1 kommentar:

Håvard sa...

Spennede fyr han Karlsen! Når det gjelder Rigmor Lødeng: Sikkert ikke bestandig så enkelt å vokse opp som jente i Horten med alle gastene i byen...